Om mig :

Mit billede
svendborg, syddanmark, Denmark
Jeg er en nysgerrig sjæl, som nyder alt hvad der, udvider min horisont.

mandag den 11. juli 2011

Ahh, Juli.

Nu blomstre alle de skønne sommerblomster og haven står i fuldt flor.

Dejligt at komme hjem til efter en uge på Rhodos. En varm uge. Men Rhodos er en skøn ø
og helt bestemt et besøg værd, især den hvide by Lindos som er en fredet by, i den forstand at der ikke må bygges nyt, men kun renoveres. Rhodos har en meget spændende historie og den gamle bydel i Rhodos by er ganske vidunderlig.

Inden vi tog afsted på ferie måtte vi desværre tage afsked med vores gamle kanin som desværre var blevet meget dårlig og blind :(
Men igår blev jeg så bedstemor til 2 skønne kaninunger. Så nu passer jeg kaninbabyer. Selvom Matilde og Rasmus selv skal passe dem så er det ganske umuligt at holde fingrene fra dem.
Billeder følger senere.

Imorgen bliver en meget speciel dag. Med en meget god veninde skal jeg i biografen og se Romeo og Julie som OPERA, jeg glæder mig helt vildt. Det er med italiensk sang og engelske tekster, mon ikke bare vi skal læne os tilbage og nyde musikken de 3 timer det tager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar