Om mig :

Mit billede
svendborg, syddanmark, Denmark
Jeg er en nysgerrig sjæl, som nyder alt hvad der, udvider min horisont.

lørdag den 23. juli 2011

Ufattelig ondt.

Jeg sidder tilbage med en stor tomhed og sorg efter tragedien i Norge.
Hvordan kan det gå så galt ?  Hvad er det der sker, siden et menneske (måske er det ikke den rigtige betegenelse) kan finde på at likviderer unge uskyldige mennesker. Det er komplet uforståeligt og meget skræmmende. Det kan jo ske hvorsom helst. Der er intet vi kan sige eller gøre nu, som hjælper et land i sorg. Vi kan kun gøre en indsats overfor vores børn, og prøve at sørge for, at de får et menneskesyn, hvor ingen er mere værd end andre og vi alle er lige.

Regnen passer idag godt til stemningen, sol ville ikke være til at bære.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar